עולם העיצוב חסר גבולות ופתוח לדמיון הבריא של הלקוח, אם יש לך רעיון מרכזי לעיצוב האתר, רשום אותו וצייר לעצמך סקיצה ראשונה, לאחר העלאת דברים בכתב לרוב פיתוח הרעיון הוא קל יותר, וצוות הגרפיקאים בשילוב עם צוות פיתוח האתרים יעזור לך בהגשמת הרעיון והפיכתו למציאות.

ברבים מהמקרים איננו יודעים מה אנחנו רוצים אך על דאגה לרשותכם אנשי עיצוב אתרים בעלי ניסיון רב בתחום זה אשר ידאגו לעיצוב האתר לאחר התייעצויות וקבלת מידע על תחומי העיסוק ואופי החברה.
מעצב מקצועי יציג בפנייך סקיצות ראשוניות בתחילת העבודה ולאחר מכן יפתח את הרעיון הנבחר עד להגעה לשלמות שתציג את ארגון הלקוח באופן הטוב ביותר ובדרך הנוחה ביותר לך ולמבקרי האתר.

עיצוב אתר במערכת ג'ומלה ע"י תבנית מקצועית

מערכת ג'ומלה בנויה על בסיס תבניות (Templates), תוכלו למצוא אלפי אפשרויות מסחריות וחופשיות כדי להפוך את האתר שלכם מסוגנן ומקצועי.
"עיצוב אתרים" מעיצובים מוכנים הינו הליך נוח ויעיל מאוד, ההליך חוסך זמן והלקוח יודע בעת ההזמנה איך האתר שלו ייראה עם השינויים הנדרשים בעמודים השונים.
בחירת תבנית העיצוב המתאימה נעשית בידי הלקוח ממבחר עיצובים שונים המוצעים ברשת האינטרנט.
לרוב, תבניות העיצוב השונות מוצגות בשפה האנגלית ובכיוון נגדי לשפה העברית, דהיינו : משמאל לימין ולא מימין לשמאל.
כמובן בעת הזמנת האתר בשפה עברית אנו דואגים לבצע את שינויי הקוד הנדרשים בתבנית בהתאם לשפה הנדרשת ובכיוון זרימה מימין לשמאל.
לאחר בחירת התבנית מתבצעת שיחה עם הלקוחות לגבי השינויים הנדרשים להם, אם בצבעים או בשינוי מיקומים של אלמנטים וכדומה ב - "עיצוב האתר".
בהתאם לכך, כאשר סקיצת דף הבית מוכנה היא נשלחת ללקוחות לאישורם וקבלת הערות, ולאחר מכן מתבצעים התיקונים הנדרשים ונשלח שוב לאישור.
לאחר אישור סקיצת דף הבית ל "עיצוב האתר" מבצעים את עיצוב שאר ענפי האתר המרכזיים בהתאם לעיצוב דף הבית ולפי כל אתר ודרישותיו.
בסופו של תהליך עיצוב האתר נשלחים דוגמאות של דף הבית, דף תוכן ושאר דפי האתר המיוחדים לפי סוג אתר האינטרנט שהוזמן בהליך הזמנת "בניית אתרים" והתבנית שנבחרה.

עיצוב אתר במערכת ג'ומלה ע"י מעצב מקצועי

לאחר פגישה ראשונית עם הלקוח לקבלת הגדרות וקונספט עיצובי של רעיון אתר האינטרנט מתחילה עבודת "עיצוב האתר".
צוות העיצוב מתבסס על הנתונים שהועברו מהלקוח ונבנית סקיצה ראשונית למבנה האתר. הסקיצה הראשונית שנעשית הינה לדף הבית הכולל בתוכו את רוב מבנה האתר כגון תפריטים, סרגלים, הצבעים הנבחרים, הלוגו, הבאנר ועוד..
כאשר סקיצת דף הבית מוכנה היא נשלחת ללקוח לאישור, קבלת הערות וביצוע התיקונים הדרושים במידת הצורך.
לאחר אישור סקיצת דף הבית לעיצוב האתר מבצעים את עיצוב יתר דפי האתר לפי כל סוג אתר ודרישותיו בסופו של תהליך עיצוב האתר נשלחים דוגמאות של דף הבית, דף תוכן ושאר דפי האתר לפי סוג אתר האינטרנט ללקוח לאישור סופי ומשם ממשיכים לתהליך בניית האתר. כך מתבצע "עיצוב אתרים" בצורה מהירה ולשביעות רצונו של הלקוח.